Yağmur

Yağmur
@minoora
Dm'den bana şarkı önerebilirsiniz:) ngl.link/yagmur88829
"Biliyor musun, insan üzgün olunca gün batımının tadına daha iyi varıyor."
Reklam
"Ben ölürsem En çok sevdiğim şarkı çalınsın Bir şişe de benim için açılsın Anneme bir omuz bulun, ağlasın..."
Müzik
​"Canımın içi bana pişman olup olmadığımı soruyorlar. Seni bana veren hayat için ne kadar pişman olabilirim, söylesene?"
"İyiyim ama mutlu değilim..."
Müzik
"Bak, dinledim seni, dokunmadım sana dokunmadım kalan rüyalara Zarar, ziyan döküldü ortaya Ölüm kadar rahatmış ayrılık...." Eliffişteee
Müzik
Reklam