sena m.

tarihimi atmış, rahatım. artık geride özleyeceğim hiçbir şey yok.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
doğru, benim sevdiğim bir kız vardı. ama benim sevmeye hakkım yoktu.
insanların hepsi kötüdür. yaşamak boştur. sevmek aptallıktır.
ölümü düşünüyorum, ihtiyarlığı düşünüyorum, yeni harpleri düşünüyorum... aklıma ne kadar kötü şeyler hücum ederse o kadar eğleniyorum.
kitaplar, bir zaman bana, insanları sevmek lazım geldiğini, insanları sevince tabiatın, tabiatı sevince dünyanın sevileceğini, oradan yaşama sevinci duyulacağını öğretmişlerdir.