Görmek istemediğimiz için görmeyiz aslında. Kitapta anlatılan olay şu an içerisinde bulunduğumuz salgın ile o kadar örtüşmektedir ki beni hayretler içerisinde bıraktı. Biz insanlığımızı ve değerlerimizi yitirmediğimiz sürece kör olarak nitelendirilmeyiz.