Muhammed

Muhammed
@minval06
Kalbi Bağlı ♾
İnsanın Allah'a karşı ubudiyet, “VAZİFESİDİR” Terk-i kebair “TAKVASIDIR” Nefis ve şeytanla uğraşması, “CİHADIDIR” Bediüzzaman Said Nursî
Din
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Kurtuluşun çare-i yegânesi, Kur'ana sarılmaktır.” Bediüzzaman Said Nursî
Din
İhlâs ile bir dirhem amel, ihlâssız batmanlarla amellere racihtir. Bediüzzaman Said Nursî
Din
Neden acı çekeriz ?
يَا بَاق۪ى اَنْتَ الْبَاق۪ى (Baki kalan ancak sensin, ey Bâki) ———————————————————— İnsan, mahiyet-i câmiiyeti itibarıyla mevcudatın hemen ekserisiyle alâkadardır. Hem insanın mahiyet-i câmiasında hadsiz bir istidad-ı muhabbet dercedilmiştir. Onun için insan da umum mevcudata karşı bir muhabbet ediyor. Halbuki muhabbet ettiği mevcudat durmuyorlar, gidiyorlar. (…)Onun o hadsiz muhabbeti, hadsiz bir manevî azaba medar oluyor. O azabı çekmekte kabahat, kusur ona aittir. Çünkü kalbindeki hadsiz istidad-ı muhabbet, hadsiz bir cemal-i bâkiye mâlik bir zata tevcih etmek için verilmiş. O insan sû-i istimal ederek o muhabbeti fâni mevcudata sarf ettiği cihetle kusur ediyor; kusurun cezasını, firakın azabıyla çekiyor… Bediüzzaman Said Nursî
Din
Ahirette seni kurtaracak bir eserin yoksa, fani dünyaya bıraktığınada kıymet verme.. Bediüzzaman Said Nursî
Din