︎mira

︎mira
@miraa1
"Sana, beni asla tanımamış olan sana,"
Sayfa 6
Reklam
Bana en çok dokunan, kendimi her davranışımda suçlu olarak görmemdir. Sanki değişmez yasaların bir sonucuymuş gibi, suçsuzken bile kendimi suçluyorum.
Çay. "Dünya mı yıkılsın yoksa bir bardak çay mı içersin?"deseler... "Ben çayımı içtikten sonra dünyanın canı cehenneme"derdim.
Her şeyin farkında olmak bir hastalık.