Bazı kızların utangaçlıkları o kadar derindir ki, onlarla en uç şeylere cesaret edebilirsiniz; çaresizdirler ve birisine anlatmaktansa en kötü şeylere bile katlanmayı yeğlerler.
Cennet benim içimdeydi, onu ayaklarının altına serecektim. Ama sen beni sevmedin, olsun, bundan ne çıkardı ki? Her şey bu şekilde, nasıl istersen öyle kalırdı.Tek yapman gereken benimle bir dostunmuşum gibi konuşmaktı, neşelenseydik, birbirimizin gözlerinin içine bakarak neşeyle gülseydik. Öyle yaşayıp gitseydik. Bir başkasını sevecek olsaydın da, ne yapalım severdin! Onunla güle oynaya gezerdin, ben de sokağın bir köşesinden bakardım...