O Çocuk Beni Aşar İnceleme
10/10
·320 syf.··
Beğendi
·
2026 13. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 24 Mayıs 2026 21:53
Selamm Mishel'e ve kitaplarına olan sevgim sonsuz. Yine bayıldığım ve hemen okunacak çıtır çerez bir kurguydu. Kitap kısa sayılır ve hızlıca bir solukta okuyup bitebilecek bir kitap. Sahte sevgilik teması var ve bence asla tahmin edilemeyecek bir sonu vardı. Kitap o kadar çabuk bitti ki sonsuza kadar okuyabilirim sanmıştım. Bu kadar çabuk bittiği için üzülsem de muhteşem bir kitaptı. Gerçek hayattan kopup o muhteşem kurgusal evrenin içine ışınlandığım bir kurguydu. Yani bayıldığımmm aşırı sevdiğim bir kitap olduu. Umarım sizde okuyup seversiniz.
O Çocuk Beni AşarMishelov · Guardian Yayınları · 2025141 okunma
9/10
·320 syf.··
2026 1. kitabı
Selam kızlar! O Çocuk Beni Aşar kitap yorumuyla geldim Konusu: Okulun playboy çocuğuna platonik olan Melina ne yaparsa yapsın onun kendisiyle ilgilenmesini sağlayamaz. Hoşlandığı adamın en yakın arkadaşından anlaşmalı sevgililik teklifi gelince de bu teklifi onun dikkatini çekmek için kullanır. Yorumum: Her Mishel kitabında olduğu gibi yine sayfaları hayranlıkla okudum. Ne ara bittiğini anlayamadığım bu güzel kitabı okurken kendimi çok huzurlu hissettim. Bu okuduğum her mishel kitabında olağan bir durum olduğundan dolayı her seferinde beklentiyi arşa çıkarmış olsam da yazarımız ne yapıyor ediyor benim beklentimi yine aşıyor Herkesin bir safe yazarı, ne yazsa okurum dediği yazarı vardır ya. Benim ki de Mishel Yazdıklarında illaki bir tane bile olsa kendimden emareler buluyorum. Bu da evreni okurken aidiyet hissini beraberinde getirerek bana kendimi güvenli bir alanda hissettiriyor. Bu kitapta da ilk başta Melina, sonrasında Dora kalbime dokundu Melina’nın hoşlandığı adamı başkalarıyla görmek zorunda kalıp bunu dışa yansıtmamaya çalışması, aynı şeyleri ileride Dora’nın da yaşadığını okumamıız Çok kırıcı sahnelerdi ve o sahnelerde yazar duyguları çok güzel okuyucuya ifade etmişti. Melina’nın arkadaş grubu kesinlikle favorim olduuKitapta beni enn çok üzen sahne ise Dora’nın Melina’ya geçmişinde yaşadığı yalnızlığı anlattığı sahne oldu Kitabın başlarında Dora’ya uyuz olsam da şu an ismini görünce bile tereyağı misali eriyip gidiyorum Güner… Sağlı sollu yapıştırasım var bu herife. Doyumsuz, egoist, bencil bir insan. Larina’ya dediği sözleri okurken resmen kan beynime sıçradı. Larina’dan bahsetmişken onun kitabını da dört gözle bekliyoruum‍ Kesin yine bayılacağım bir kitap olacaakk Kitaba dair tek sevmediğim kısım çok kısa olmasıydı Tam her şey yoluna girdi, kitap
O Çocuk Beni AşarMishelov · Guardian Yayınları · 2025141 okunma