George ORWELL dediğim zaman şöyle bir dururum. bu adamın tarzı her zaman beni benden almıştır. Bu sefer ki kitabı diğerleri gibi insanı şaşırtmıyor hayallere daldırıyor. Kitabın konusu gayet basit geçmişe duyulan özlem. Bunu okuyucuya öyle bir anlatıyor ki ister istemez sende kendi geçmişine dönüyorsun. Babamla balığa gittiğim zamanlara, çocukluğumun geçtiği sokaklara, çocukken yaşadığım her şey o an dalıp gidiyorsun. Bu sebeple zaten kitabın ismi boğulmamak için. Daldığın yerden çıkmaya çalışan bir insanı anlatıyor ama sen kendi hikayeni yaşıyorsun. Benim gibi sahil şeridin de geçtiyse çocukluğun okuyup geçmişe gidebileceğin mükemmel bir kitap..