İlk okumaya başladığımda beni çok içine çekmedi .Bazı cümleler bana gereksiz anlamsız gelmişti ama okumaya devam ettikçe alışılmadık olaylar ,farklı konusu , 4 farklı kişinin edebiyat tutkusu ama çok farklı insanlar olmaları beni gittikçe meraklandırmaya başladı . Özellikle sonu beni benden aldı .Farklı ve enfes bir kitap.