nur

nur
@miss_hypatia
Kediler iyidir

Mert

@Mertjoeli
·
"Bu dünyada yaşamaya değer ne var?" Ölüm düşündü. KEDİLER, dedi sonunda. KEDİLER İYİDİR.
Sayfa 12·Kitabı okudu
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir gözyaşına muhtaçmış insan...
Ruhumla bedenim birbirinden bağımsız yaşıyor artık. Ben kimim? Neredeyim? Bilmiyorum. Sadece nefes almaktan yoruldum.
Kafka olmasa, içimdekileri kelimelere bu kadar iyi dökebilecek kimsem olmazdı.

Kederli Güller

@unutma_edimi
·
. İyi değilim. Hayata ve akla tutunmak için harcadığım çabayla Piramitleri inşa edebilirdim. ...
"Yaşamayı bilmeyenleri seviyorum, isterse batan olsunlar, zira onlar aşanlardır." -Nietzsche-
Alıntı