kendimi hikayelerimin kahramanı yapmadım. kendim söz konusu olduğunda hayat bana çok sıradan geliyordu. o romantik acıların ya da harika olayların benim yazgım olacağını hayal edemedim. ancak kendi kimliğimle sınırlı değildim ve saatleri o yaşımda bana kendi duyumlarımdan çok daha ilginç gelen yaratımlarla doldurabilirdim.