Çok ilginç bulduğum ve okumak istediğim bir kitaptı. Gayet güzel gidiyordu ama tek bir sorunu vardı: bu da tabi ki kitabın içinde fobimi uyandıran unsur yani iğne saplamak, bolca doktor işi...Neredeyse iki sayfada bir hastaların kollarına iğne yapıldığı için çok rahatsız oldum , bayılacak gibi hissettim. Bir gün bu fobimi yenersem tekrar okuyacağım...