Çiçek açsın diye çabaladığımız şeylerin belki toprağı kurudur, belki de yanlış saksıdadır. Belki tüm çabamız sadece bizi yoruyordur. kabullenmek lazım, görüneni görmek lazım..
Hoşgeldin yeni yaşım, yeni telaşlarım, yeni kararlarım, yeni heyecanlarım "Herşeye rağmen" lerim iyi gelenler ve gidenler, sevinçlerim, hüzünlerim. kimse gibi olmayıp , hep kendi gibi Kalan yanım, Hoşgeldin...🎈