Karakterlerin psikolojisi çok güzel anlatılmış. Edgar'ın gözünden gelişen olaylar her insanda ondan bir parça bulmasını sağlıyor. Ve de içinde yaşadığı o kozadan çıkıp da gerçek hayatın farkına varan bir insanın nasıl hissedeceğini de çok güzel anlatmış yazar.
İlk kitaba göre daha akıcıydı. Fakat ben bu iki kitapta da aşk bulamadım. Daha çok psikolojik yönü beni etkiledi ve karakterlerin psikolojik durumları çok güzel anlatılmış.
Yabancı - VeylÖznur Yıldırım · Pegasus Yayınları · 20175,2bin okunma