📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çocukluk yıllarında tanışan Koda ve Kantante’nin dostluğu üzerine kurulmuş bir roman. Ailelerinden gelen patolojik ve çocukluk travmalarından kaynaklı sıkıntılar içinde hayata tutunmaya çalışan ve aslında kaybolmuş iki genç kadın… Aşk, dostluk, aidiyet, şiddet, özgürlük, yalnızlık… Biri tam anlamıyla sevilmek ve sevmek nedir bilmeyen, biri ise en ufak aşk kırıntısının peşinde koşan bir kadın. Yaşam telaşı içinde biri kendini kurtarmak isterken, diğeri her şeyden vazgeçmeyi seçer. Çok tanıdık sorunlarla yüzleşiyoruz ve herkes bir parça kendini bu kitapta bulacaktır. Çocukluk travmalarının hayatımızı şekillendirmedeki etkisini romanda çok net görebiliyoruz. Kalben’in kaleminin de bu kadar iyi olacağını tahmin etmemiştim. Herkesin okuması gerektiğini düşünüyorum. İyi okumalar :)