güçlü olmak zorunda değilim, zaten ben çocukken de böyleydim
kolay üzülür kolay gülerdim, biraz büyüdüğüm zaman birileri bana güçlü olmam konusunda bir kamyon dolusu öğüt verdi;güüçlü olursan seni ağlatmazlar dedi
Oysa insan ağlamadığı zamanda kendini kötü hissedermiş Yarınlar Güzel Olmak Zorunda