Nasılsın...
İyi günlerimde çok eller uzanır ellerime Resmimi, suratımı başköşeye asarlar. Fakat, demir kapıların her kapanışında üzerime Ardında taş duvarların her kaldığım zaman Ne arayan beni, ne soran... Eeeeehhh, daha iyi be, bunun böyle olduğu. Minnetim ve borçluluğum yalnız sana kalsın İyi günlerimde benim unuttuğum insan eli Nasılsın? Nazım Hikmet RAN Nazım Hikmet Ran
Edebiyat
Nazımca
İyi günlerimde çok eller uzanır ellerime Resmimi, suratımı baş köşeye asarlar Fakat, demir kapıların her kapanışında üzerime Ardında taş duvarların her kaldığım zaman Ne arayan beni ne soran... Eeeeehhh, daha iyi be, bunun böyle olduğu. Minnetim ve borçluluğum yalnız sana kalsın İyi günlerimde unuttuğum insan eli nasılsın? Nazım HİKMET RAN