Zerya

Zerya
@mmmm1213
Keşke sevdiklerimiz öldüğü zaman bizde onlarla gomulseydik
@mmmm1213·
·
sabitlendi
Söz verdim kendime unutmak için Bambaşka bir hayat kurdum olmadı O sessiz vedanın o garip göçün sebebini hayra yordum olmadı Dedim olsun buda dünya halları Tanrı ayrılıkla sınar kulları Ellerinle diktiğin o gülleri Kendi ellerimle kırdım olmadı Sanki ensemde zehirli bir bıçak Bir maziden böyle kaçılır  ancak Ne varsa hediyen tesbih, oyuncak Çöpe attım yaktım kırdım olmadı Niye ömrüm geri dönmez eskiye Niye bu delilik bu boşluk niye Meydan usandırır yiğidi de Beladan belaya girdim olmadı Akşam 11 de yatmayı denedim Sazımı kırıp atmayı denedim Köprüde balık tutmayı denedim Başıma ne işler sardım olmadı Gördüm insan ölür susuz ekmeksiz Ama gördüm insan yaşar yüreksiz Dedim her şey yalan her şey gereksiz Namluya bir kurşun sürdüm olmadı Olmadı.... Olmadı.... Olmadı....
İnsan ve Duygular
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Allah’ım, bazen ne dilediğimi bile bilmiyorum. Sadece iyi olsun istiyorum. Sevdiklerim, yolum, geçmişim, geleceğim huzur olsun. EkSik olan ne varsa tamamlansa da, içimdeki boşluk dolsun. Beni, bana ağır gelen hiçbir şeyle sınama Ya Rabbi. Taşıyabileceğimi sandığım yüklere değil, gerçekten taşıyabileceklerime denk getir beni. Unutmak istediklerimi unuttur, hatırlamam gerekenleri ise kalbime hatırlat ama incitmeden. Bana insanlığımı unutturmasın hiçbir şey. Ne başarı, ne kayıp, ne hayal kırıklığı. Güzel kalabileyim Allah’ım. Güzel kalmak çok zor bazen ama ben yine de, iyilikle, takvayla, tevekkülle anılan kullarından eyle Ya Rabbi. beni bana bırakma, çünkü bazen kendime bile iyi gelmiyorum. Sana sığınıyorum. Sustum, yoruldum, bekledim. Artık içimde ne eksikse tamamla, âlemlerin Rabbi Rahman ve Rahîm olan Allah’ım...🌸
Psikoloji
Seni utancınla baş başa bırakıyorum
İnsan ve Duygular
Velhasıl kelam; yorulmuşuz ziyadesiyle.. Vebali emeği geçenlerin boynuna..
İnsan ve Duygular
Küstürmeyin insanları hayata. sonra her şeyden vazgeçiyorlar. Yaşamaktan, güzel olan her şeyden... Bir odada yalnızlığı; bir dağ başında kalmayı, bir adada mahsur kalmayı, nerede bir yalnızlık varsa onu istiyorlar.Küstürmeyin işte bazı insanları...
İnsan ve Duygular