Zerya

Zerya
@mmmm1213
Keşke sevdiklerimiz öldüğü zaman bizde onlarla gomulseydik
Allah’ım, bazen ne dilediğimi bile bilmiyorum. Sadece iyi olsun istiyorum. Sevdiklerim, yolum, geçmişim, geleceğim huzur olsun. EkSik olan ne varsa tamamlansa da, içimdeki boşluk dolsun. Beni, bana ağır gelen hiçbir şeyle sınama Ya Rabbi. Taşıyabileceğimi sandığım yüklere değil, gerçekten taşıyabileceklerime denk getir beni. Unutmak istediklerimi unuttur, hatırlamam gerekenleri ise kalbime hatırlat ama incitmeden. Bana insanlığımı unutturmasın hiçbir şey. Ne başarı, ne kayıp, ne hayal kırıklığı. Güzel kalabileyim Allah’ım. Güzel kalmak çok zor bazen ama ben yine de, iyilikle, takvayla, tevekkülle anılan kullarından eyle Ya Rabbi. beni bana bırakma, çünkü bazen kendime bile iyi gelmiyorum. Sana sığınıyorum. Sustum, yoruldum, bekledim. Artık içimde ne eksikse tamamla, âlemlerin Rabbi Rahman ve Rahîm olan Allah’ım...🌸
Psikoloji
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Seni utancınla baş başa bırakıyorum
İnsan ve Duygular
Velhasıl kelam; yorulmuşuz ziyadesiyle.. Vebali emeği geçenlerin boynuna..
İnsan ve Duygular
Küstürmeyin insanları hayata. sonra her şeyden vazgeçiyorlar. Yaşamaktan, güzel olan her şeyden... Bir odada yalnızlığı; bir dağ başında kalmayı, bir adada mahsur kalmayı, nerede bir yalnızlık varsa onu istiyorlar.Küstürmeyin işte bazı insanları...
İnsan ve Duygular
𝘿ü𝙣𝙮𝙖𝙣ı𝙣 𝙚𝙣 𝙝ü𝙯ü𝙣𝙡ü 𝙝𝙞𝙠𝙖𝙮𝙚𝙨𝙞,𝙨𝙖𝙣𝙢𝙖𝙠𝙩ı𝙧. İ𝙮𝙞 𝙨𝙖𝙣𝙢𝙖𝙠,𝙝𝙚𝙥 𝙠𝙚𝙣𝙙𝙞 𝙜𝙞𝙗𝙞 𝙨𝙖𝙣𝙢𝙖𝙠,𝙜𝙞𝙩𝙢𝙚𝙮𝙚𝙘𝙚𝙠 𝙨𝙖𝙣𝙢𝙖𝙠,𝙨𝙚𝙫𝙞𝙡𝙙𝙞ğ𝙞𝙣𝙞 𝙨𝙖𝙣𝙢𝙖𝙠,𝙜ü𝙯𝙚𝙡 𝙜ü𝙣𝙡𝙚𝙧𝙞𝙣 𝙗𝙞𝙧 𝙜ü𝙣 𝙜𝙚𝙡𝙚𝙘𝙚ğ𝙞𝙣𝙞 𝙨𝙖𝙣𝙢𝙖𝙠...
İnsan ve Duygular