Zerya

Zerya
@mmmm1213
Keşke sevdiklerimiz öldüğü zaman bizde onlarla gomulseydik
İçim Ey içim bu yolculuk nereye Yine bir şehrin ölümünü başlatır gibisin. Cahit Zarifoğlu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Manyak bunların hepsi
Neye yarardı sabahlara kadar Kör ışıklar altında oturup çalışmak? Neye yarardı bilim, neye yarardı tüze, Neye yarardı eşit olmadıktan sonra aşk?
İnsan ve Duygular
Ölüm ve ayrılık kardeştir.. Birini toprak alır, Diğerini hayat, Biri miadını doldurur. Diğeri,ömrünü soldurur, Seçtim zannettiğin bir kader Herşeyini alır elinden, Velhasıl,geriye bir acı kalır Birde telafisi olmayan pişmanlıklar,, Unutma Herkes bir gün gider...
İnsan ve Duygular
Yasını tutuyorum kararttığım düşlerin Yıpranmış divaneler gibiyim sokaklarda Amansız bir yalnızlık üfleyen pencereler Lif lif yoluyor kahır seyyahı bedenimi Önümde, haksızlığın hesaba çekildiği Siyahın simsiyahı tanımadığı mahşer Arkamda, kare kare ömrümü belirleyen Hatırladıkça yanıp tutuştuğum resimler
İnsan ve Duygular