Zerya

Zerya
@mmmm1213
Keşke sevdiklerimiz öldüğü zaman bizde onlarla gomulseydik
Kalbim ölü mevsimler gibisin bir şeyin görünmeyen iyi yanları gibi ama bitti mevsim, bir başka yolcu yok sana fark etmez gibisin.
Psikoloji
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Onurulmaz bir yara var yüreğimin derinliklerinde... O yara ki bir tepenin arkasında umut bekler iyileşmek için ve bahar güneşi bekler...
İnsan ve Duygular
Söz verdim kendime unutmak için Bambaşka bir hayat kurdum olmadı O sessiz vedanın o garip göçün sebebini hayra yordum olmadı Dedim olsun buda dünya halları Tanrı ayrılıkla sınar kulları Ellerinle diktiğin o gülleri Kendi ellerimle kırdım olmadı Sanki ensemde zehirli bir bıçak Bir maziden böyle kaçılır  ancak Ne varsa hediyen tesbih, oyuncak Çöpe attım yaktım kırdım olmadı Niye ömrüm geri dönmez eskiye Niye bu delilik bu boşluk niye Meydan usandırır yiğidi de Beladan belaya girdim olmadı Akşam 11 de yatmayı denedim Sazımı kırıp atmayı denedim Köprüde balık tutmayı denedim Başıma ne işler sardım olmadı Gördüm insan ölür susuz ekmeksiz Ama gördüm insan yaşar yüreksiz Dedim her şey yalan her şey gereksiz Namluya bir kurşun sürdüm olmadı Olmadı.... Olmadı.... Olmadı....
İnsan ve Duygular
Karanlık sözler yazıyorum hayatım hakkında öyle yoruldum ki yoruldum dünyayı tanımaktan saçlarım çok yoruldu gençlik uykularımda acılar çekebilecek yaşa geldiğim zaman acıyla uğraşacak yerlerimi yok ettim. Ve şimdi birçok sayfasını atlayarak bitirdiğim kitabın başından başlayabilirim.
En uzun, en çaresiz geceni düşün. Sabah olmadı mı, oldu. Yine olur.”:(