Zerya

Zerya
@mmmm1213
Keşke sevdiklerimiz öldüğü zaman bizde onlarla gomulseydik
Bazen hatası olmasa da kaybeder insan ya çok sevmekten ya da çok değer vermekten 🍂
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
༄ 𝘉𝘰ğ𝘢𝘻ı𝘮 𝘬𝘶𝘳𝘶𝘮𝘶ş, 𝘪ç𝘪𝘮 𝘣𝘪 𝘬𝘢𝘭𝘢𝘣𝘢𝘭ı𝘬...
✓ "𝐇𝐞𝐫 𝐢𝐧𝐬𝐚𝐧 ö𝐥ü𝐫 𝐚𝐦𝐚 𝐡𝐞𝐫𝐤𝐞𝐬 𝐠𝐞𝐫ç𝐞𝐤𝐭𝐞𝐧 𝐲𝐚ş𝐚𝐦𝐚𝐳."
Unutamadıklarım olacak elbet... Asıl önemli olan, umursamadıklarım... Adsız, sıfatsız.. orda öylece bıraktıklarım...!
Ben hiç hayata yenilmedim... Hiç kimse bileğimi bükemedi... Oysa ki ; Benim başımı öne eğdiren yüreğimdi... Diz çöktüren merhametim... Susturan ise vicdanımdı... Ben her defasında insanlığıma yenildim...