Zerya

Zerya
@mmmm1213
Keşke sevdiklerimiz öldüğü zaman bizde onlarla gomulseydik
Bakmayın siz benim kuru bir yaprak gibi sallandığıma... Köküm sağlamdır sarsılsam da kopmam dalımdan... Öyle kolay değil, rüzgarın önüne kapılıp gitmem... Son ana kadar vazgeçmem yaşamaktan... Ne fırtınalar koptu, benim hayat dallarımda... Hiç birinde vazgeçmedim umutlarımdan... İçimde kıyametler kopsa da. Ben baharıyım yarınlarımın, Çiçek açarım her kışın ardından! ! Nazım HİKMET
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Umudu yarı yolda kalanın, artık umudu "hayırlısı buymuş" olur... İnsan istiyor ki biri zorunu alsın avucunda şekil versin, küçültsün "al bu da yaslanabileceğin omzum" desin... Ama sonsuza kadar oturup, yaralarımıza bakamayız değilmi..?
Kendi hayatımın hırsızıyım. Çalıp duruyorum, Yılları, Ayları, Günleri, Anları. Hayat Çok Kısa Ne Kırmaya Gelir Ne de Kırılmaya Keşke İnsanlar Kelebeğin Ömründen Bir Ders Çıkarsa, Mal, Mülk, Para, Pul Yerine Sevdiklerine Sımsıkı Sarılsa...
Gösterişe abartıya gerek duymadan yaşanan, temeli sağlam insan ilişkilerine... Kendi halindeliğe, Omurgalı bir dik duruşa, İnceden yapılan güzelliklere, Nazik oluşa, Ağır başlılığa, arkası dolu cümlelere ve çıkarsız sevgiye inananlardanım...! Bir insanı güzel yapan güzelliği değil, kişiliğidir...
Bir iki güzel cümle duymaya, birkaç farklı yer görmeye, insanca yaşamaya geldik şu dünyaya. Kimseyle yarış halinde olmadan, kimseye carpmadan, daha iyi olmak icin kimseyi aşağıya cekmeye calışmadan yaşayıp gitmek tek gayem. Yanımda olmak isteyene kollarım sonsuz açık, gitmek isteyene de kapım. Herkes yerinde sağolsun, ben de yolum da ..