Zerya

Zerya
@mmmm1213
Keşke sevdiklerimiz öldüğü zaman bizde onlarla gomulseydik
Beynim acıyor
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çektim hasreti yeteri kadar Çok bile dayandım Bugüne kadar Bu aşkın sonu yok Ölene kadar
İnsan ve Duygular
Şâyet bir gün anne olmam Kâbil olsaydı asla onun gibi bir anne olmazdım çünkü annen yoksa kimsem yoktu hayatta Ve ben de zavallıydım, kimsesizdim, iliklerime kadar yalnızdım. Bu kepâze yaşamda, en büyük lânetim kamburum falan değildi, sevgisizlikti...
Düşünce
"İnsanlar seni kontol edemediği zaman senden nefret ederler.."
İnsan ve Duygular
Ölümm
Hayatımın bıgkın günlerini yaşıyorum bogulmamak elde değil kurban olduğum seni çok özledim niye beni yanlız bırakıp gittin bu acıyı yaşayacak ne yaptım ben ....