Bir an gelir ,en yakınındaki kişinin aslında hiç tanımadığın bir yabancı olduğunu anlarsın.Çünkü yakın diye bir şey yok.Yakınlık ya da her ne ise insanları bir arada tutan şey,kelimelerle, hareketlerle, öğrenilmiş duygularla imal edilmiş,zayıf bir bağ ,hiç beklenmedik bir anda kopuyor.Normal insanlar bu kopuşları anlamazdan geliyor , yabancılığı kabul ediyor,ufak tefek tadilatlar yapıyor, böylece hayat devam ediyor .
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!