Sevgi,aşk,özlenmek,bunlar talep edilmez.Sen talep ettiğin için değil, birileri vermek istediği için alırsın alacağın varsa.Kalbin arz-talep dengesi piyasalarinkine benzemiyor.
Konuşmanın alışmak,alismanin da sevmek gibi yan etkileri oluyor.Ama siz insanlar da ne kolay alışıyorsunuz be.Yabancilara bile.Hatta hep yabancılara.Sonra da aslında hiç gelmemiş birilerinin gidişine üzülerek geçiyor hayatınız.Enayilik resmen,başka şey değil.