Bizimle kimse ilgilenmez. Çünkü dünya denen çukura düşmüş herkes, her zaman sadece kendisiyle alakadardır. Söylenmiş ya da kursakta düğümlenmis kelimeler, bu hakikati değiştiremez. Öyleyse onlara neden bel bağlayayım?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Muhtemelen uyduruyordum hepsini .Malum ,olmayanı uydururuz,olan da zaten uydurulmuştur.Kafam karışıksa da en azından bu hakikatle ihtilaf halinde değildim.