Serinin 7. Kitabı ama can dostum dediği Ayşegül’ü hala yok!
Serinin diğer kitapları gibi akıcıydı ancak biraz heyecansızdı. Herşeye rağmen mükemmel bi seri ..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Serinin güzel denebilecek kitaplarından ama ilk ve yakın dostu Ayşegül’e kitapta hiç yer verilmemesi çok üzücü Ve tamam ilişkin bitti de sanki böyle yas kısmı çabuk sonlandırılmış gibi eksik olan bişeyler vardı ama herşeye rağmen muhteşem hisler uyandıran bi kitaptı
Kitabın konusu, olayları çok beklendik olduğu halde tuhaf bir şekilde kendini okuttu. Kahve Deryası gözler, kahverengi keskin gözleri, ciğer yakan kokusu, kahkaha atmamak için kendimi zor tutuyordum(2 sayfada 3 kere), bakışlarında eridim kelimeleri cümle içinde o kadar çok kullanılmış o kadar çok tekrarlanmış ki konunun sıradanlığına sıradanlık katmış bide biraz sinir bozucuydu maalesef. Ama buna rağmen yine de okunabilecek bir roman.