Serinin 7. Kitabı ama can dostum dediği Ayşegül’ü hala yok!
Serinin diğer kitapları gibi akıcıydı ancak biraz heyecansızdı. Herşeye rağmen mükemmel bi seri ..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hepimize tek bir hayat verildi. Bizim görevimiz onu faydalı, güzel ve doyurucu kılmak. Istırap çekeceğimiz, nefret edeceğimiz şeyleri yapmanın anlamı yok. Sonunda bize tahammülümüz için ödül felan verilmeyecek. Geride sadece harcanmış bir hayat kalacak..