"Nedendir açılıvermemiz birdenbire hiç tanımadığımız bir insana? Nedendir dile getiremediğimiz daha evvel kimselere söyleyemediklerimizi, başkasına değil de tek ona? Kalbimizi gümüş tepsi içinde ikram edercesine bir yabancıya göstermemize sebep nedir?"