Sahada ki orası da er meydanıdır. Bileğinin hakkıyla kazanamadığın maç için bir kol saatinden medet beklemek.???? Ayıp ayıp, 2026 Dünya Kupasında yeteri kadar küçük düştük daha da düşmeyelim..
Şu hayvanlara yapılan zulümlerden sonra öyle bir sıdkım sıyrıldıki şu milletten.. Hiçbir şekilde bir aidiyet duymuyorum. ne hamurum ne mayam, ne inancım, ne kanım uyuşmuyor.