Meryem Nazlı GÜL

Meryem Nazlı GÜL
@mnazligul
Library and Archivist
Malatya - Ankara
92 okur puanı
Aralık 2021 tarihinde katıldı
"Sana tavsiyem, şu fazla duygusal ufak kalbinin etrafına duvar ör." Liberal Arts 🍂
Nurşen als7 isimli okura yanıt verildi
Meryem Nazlı GÜL
Yessss 💪🏻
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"4/4'lük kadınlar görüyorum; zerafet, kıyafetler, entelektüel birikim vesaire... Fakat at hırsızı görünümlü, 10 kelime ile hayatını idame eden tiplere bağlanıp aşk acısı çekiyorlar insan insana sınanıyor demek ki." Nejat İşler
☭ Hayat jîyâñ ☭ isimli okura yanıt verildi
Meryem Nazlı GÜL
Eveetttt
İnsanların merhametlerinden medet ummayı kestikten sonra başlarsın ufaktan kütüphanenin yolunu tutmaya. Yere göğe sığdıramadığımız insanların sevgileri bitince, sevgisizliklerine alışamadığında, dağlar kadar güvendiğin insanların bir yanılgıdan ibaret olduğunu anladığında tutarsın kütüphanenin yolunu. Cemil Meriç diyor ya hani "İnsanlar kötüydü, kitaplara sığındım." Belkide sığınacak yer aradığımızdandır, belkide sığınacak kapımız kalmadığındandır kütüphanelerin yolunu tutuşlarımız. Belkide insan sevilmekten çok anlaşılmayı istiyordu lakin onu anlayacak kimse bulamadığında kitaplara sığınmakta buluyordu çareyi. Velhasıl kelam kendini bütün insanlardan soyutlamak istersin merhametsizlinklerinden, sevgisizliklerinden, güvensizliklerinden... İşte sonra bakarsın ardına, kalmamış kimse... Ne elinden tutan kalmış ne de yüreğinden... Boşver çocuk boşver sen yine var git küçük adımlarınla kütüphanenin yolunu tut...🤍 Meryem Nazlı GÜL🎈
İnsan ve Duygular
Ahmet AKDAĞ isimli okura yanıt verildi
Meryem Nazlı GÜL
İnsanların merhametlerinden medet ummayı kestikten sonra başlarsın ufaktan kütüphanenin yolunu tutmaya. Yere göğe sığdıramadığımız insanların sevgileri bitince, sevgisizliklerine alışamadığında, dağlar kadar güvendiğin insanların bir yanılgıdan ibaret olduğunu anladığında tutarsın kütüphanenin yolunu. Cemil Meriç diyor ya hani "İnsanlar kötüydü, kitaplara sığındım." Belkide sığınacak yer aradığımızdandır, belkide sığınacak kapımız kalmadığındandır kütüphanelerin yolunu tutuşlarımız. Belkide insan sevilmekten çok anlaşılmayı istiyordu lakin onu anlayacak kimse bulamadığında kitaplara sığınmakta buluyordu çareyi. Velhasıl kelam kendini bütün insanlardan soyutlamak istersin merhametsizlinklerinden, sevgisizliklerinden, güvensizliklerinden... İşte sonra bakarsın ardına, kalmamış kimse... Ne elinden tutan kalmış ne de yüreğinden... Boşver çocuk boşver sen yine var git küçük adımlarınla kütüphanenin yolunu tut...🤍 Meryem Nazlı GÜL🎈
İnsan ve Duygular
Dilek taşı isimli okura yanıt verildi
Meryem Nazlı GÜL
🌸🤍🌸