Herşey gelir.Sen sadece alacak kapasiteyi yaratırsın;herşey gelir.Sen sadece kapıyı açarsın.Yaşam sana gelmeye hazır.Sen o kadar çok engel koyuyorsun ki!Yaratabileceğin en büyük engel de yaşamı kovalamak.Kovalamacan ve koşuşturman yüzünden yaşam ne zaman gelip de kapını çalsa sen evde olmuyorsun.
Buradasın!Varoluş seni doğurdu.Demek ki çok büyük bir ihtiyaç oluştu ve sen bir boşluğu doldurdun.Sensiz varoluş eksik kalacaktı.Ben bunu söylediğimde,yalnız sana söylemiyorum.Bunu ağaçlara,kuşlara,hayvanlara,sahildeki çakıl taşlarına da söylüyorum.Koskoca sahilde tek bir çakıltaşı eksik olduğunda,sahil aynı olmayacak.Tek bir çiçek eksik olduğunda,evren onun yokluğunu hissedecek.Nasılsan öyle değerli olduğunu hissettiğinde,başkalarının da nasılsa öyle değerli olduğunu hissedeceksin.