Bu nasıl mümkün olabilirdi?
Bir insan, bir kasabanın ortasında ,kendini tanıyan insanlarla etrafı sarılıyken nasıl böyle inanılmayacak kadar yalnız hissedebilirdi?
Geçmiş uçsuz bucaksız, taşlık bir arazidir, kimileri sanki otobandayım gibi geçip gitmekten hoşlanırken kimileri de sabırla bir taştan diğerine seker, taşı yerden kaldırır çünkü altında ne olduğunu öğrenmek ister.