"Yürüyor, şarkı söylüyordum, çünkü mutlu olduğumda ben de, bir dostu ya da iyi bir tanıdığı olmayan, o neşeli anında neşesini paylaşacak kimsesi bulunmayan her mutlu insan gibi kendi kendime bir şeyler mırıldanırım."
"Gökyüzü öyle yıldızlı, öyle berraktı ki, onu gören kendine sormadan edemezdi: Nasıl oluyor da böyle bir göğün altında türlü türlü suratsız, kaprisli insan yaşayabiliyor?"
"'İnsan kaybolursa, gerçekten kaybolursa, bir daire çizdiğini söylüyorlar,' dedi. 'Başladığın yere dönermişsin. Yalnız, her zaman bunu fark edemezmişsin.'"