Münteha Nur

Münteha Nur
@mnthasln
"Je vais mourir, oh me plaignez pas!" #55364973 twitter.com/mnthasln?s=09
"İkimizin de yaşamadığı kalmamış. Ama biz bunları bir kenara koyup yola devam etmesini becerebilmişiz. Yoksa başka türlü yaşayamazdık."
Reklam
Erken yaşta kaybedilen anne. Belki canlanıverir diye annesinin ölüsünün başından ayrılmayan kız çocuğu.
Hayatında hiç şehirlerarası otobüse binmemiş birine nasıl anlatılır ki bir mola yerinin dramı? Celil Nalçakan
Şiir
Sen bende yarım saat kalırsın, Ben, bir ömür yarim sanırım seni... Celil Nalçakan
Şiir
Senle ben farklı parçalardan bir bütünsek, hayat ve ölüm de öyle olmalı. Ben bazı geceler öldüğüme göre sende bazı sabahlar yaşıyor olmalısın.