İntihara meili olanlar okumasın o köseden dönemeyebilirsiniz arkadaşlar. Kitap bi kızın hayattan bıkmıs halini anlatıyor sonra tam mutlu olacakken de öleceğini ögreniyor. Yanı yine herşeyin değerini kaybedince anlıyoruz..
- Ne olursa olsun hiçbir şey zamana bırakılmamalı, sevmeli güvenmeli ve yaşamalı insan sonunu düşünmeden. Ölmek için hiçbir zaman ne erken nede geç olur. Her zaman Maviyi seven kadın ve adamı bulmaya çalışın ama kafanızda canlandırdığınızı insanları değil de kusurları ile sevdiğiniz bir Mavi olsun