Geceyi ikiye böldüler. Bir yarısına nefret diğer yarısına da sevgiyi koydular. Bense tam araftaydım. Ne nefret vardı ne de sevgi. Aslında ben geceye aşıktım. Ondan nefret de etmiyordum onu sevmiyordum da. Ona takıntılı bir aşıktım..
🪐
"İnsanlar hâlâ büyük bir çocuğa benzemektedir. Aptal ve küçük çocukların yaptığı gibi aralarındaki anlaşmazlıkları kavga ederek ve savaşarak çözmek istiyorlar."