Zifiri karanlıkta yürürken boşlukta yürüyormuş gibi hissedersin ya.. öyle bir şey işte içinde olduğum durum. Ellerimi uzatsam tutacak mısın göremiyorum, her şeyden öncesi orda mısın göremiyorum. Bi' çok anı ve yaşanmışlıklar canlanıyor karanlıkta.. hayal mi gerçek mi çözemiyorum. Elimde değil siliniyor hatıralar. O karanlık bir hapis, o karanlık bir vazgeçiş, o karanlık başını döndürecek derece de sarsıcı..
🖤🥀