Münevver Ören

Münevver Ören
@mnwrrn
🪄Şuan saat iki. Gece iki. Gözlerim yine akıtıyor. Çok sorguluyorum bazı şeyleri. Çok fazla nedenlerim var. Ama hiçbirinin cevabı yok. Bı insan neden yaşadığını başkasına yaşatır ki. Neden sevmediği halde durur ki. Bazen iyi ki bitti iyi ki gitti diyieceğim diye ödüm kopuyor. Öylesine güzel sevdim ki. Heba olmasından korkuyorum. Ama engel de olamıyorum. Kayıp gidiyor. Bugün senin yaraların ve kendi acılarım içinde sanki tenini sıyırırmış gibi sıyırıyorum seni içimden. Öyle ki acıyor.. Bu böyle günler içinde olup bitmiyor. Bu böyle bildiğin yıllar içinde oluyor ama bitmiyor. Acaba ne zaman kokun gidecek ne zaman sesin gidecek ne zaman gözlerin silinecek gözlerimden.. ne zaman bırakacak kalbim sevmeyi. Ben artık seni değil kendimi istiyorum. Ben mutluluğu değil sadece iyi olmayı istiyorum..🪄
İlişkiler
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tolstoy yine çok haklı:
"Çok sevdiğin ama geri döndüremeyeceğin kişiler, her hatırladığında seni tekrar tekrar terk eder." ✨
Edebiyat
İlişkinin bittiğinin anlaşıldığı an
bir demet tiyatro' da mükrem' in çok güzel anlattığı gibi: " ya seni seviyorum da, seni sevmeyi eskisi kadar sevemiyorum.. hani eskiden seni sevmenin, birbirimizi sevmenin , yeşil gevrek bir tadı vardı. seni güldürmenin lezzeti damağıma yerleşir, orada mutlu mesut yaşardı.. yani bir şey olduğu vakit, ilk bunu koşayım gidiyim, asuman' a söyleyeyim tarzında bir haberci telaşı olurdu." o telaş kalmadığında o gevrek tad kalmadığında bitiveriyor..✨
İlişkiler
•sabahın beşini, sadece kuşların cıvıltısının duyulduğu o anı düşün.. seni daha ne kadar güzel anlatabilirim bilmiyorum.*🫀
İlişkiler
Git gide kötüye gittiğimin farkındayım. Daha fazla uykusuz kalıyorum. Kafamdaki sesler arttı. Duvarlarım yavaş yavaş yıkılıyor. Öylece izliyorum. Belki de kendi sonumu hazırlıyorum. ✨
Edebiyat