bir demet tiyatro' da mükrem' in çok güzel anlattığı gibi: " ya seni seviyorum da, seni sevmeyi eskisi kadar sevemiyorum.. hani eskiden seni sevmenin, birbirimizi sevmenin , yeşil gevrek bir tadı vardı. seni güldürmenin lezzeti damağıma yerleşir, orada mutlu mesut yaşardı.. yani bir şey olduğu vakit, ilk bunu koşayım gidiyim, asuman' a söyleyeyim tarzında bir haberci telaşı olurdu." o telaş kalmadığında o gevrek tad kalmadığında bitiveriyor..✨