Insanlar gitgide İslam'ın namazından bile soğumaya başladılar. Halifelik konusu da her gün biraz daha unutuluyor. "Şimdi zamanı değil..." yirmi sene önce zamanı değildi, kırk sene önce de zamanı değildi. Kaldırıldığı gün zaten zamanı değildi. Bunun zamanı ne zaman olacak? İsa aleyhisselam gelince mi zamanı gelmiş olacak? İstanbul taksicilerinin bile başı var. Çorapçıların başı var, doktorların başı var, Zabıtalar Derneği diye dernek var, onlarında bir başı var. Temizlik işçilerinin başı var. Herkesin başı oluyor da bir tek İslam'ın mı başı yok?
Yahudiler yüz yılların projesini yapıyormuş. Yapma Allah aşkına! "Bir araya gelemeyecekler" diye Kur'an ayeti var. Yahudi kimdir, proje yapacakmış, ne ürkütüp duruyorsunuz bizi! Yahudileri taşeron olarak kullanır şeytan, yahudiyi kullanmaz, başkasını kullanır. Yahudiler vatansız, milletsiz, çulsuz adamlar, kimsenin selam vermediği tipler olunca şeytan onları işsizlik pazarından aldı, hazır olarak kullandı bu kadar basit.