Tanrı mı insanı yarattı ,insan mı Tanrı'yı yarattı ? Aynı dinde iki farklı Tanrı modeli ... Bu bizim dinimizde de böyle değil mi ? Bazen bakıp şu soruyu soruyorum: Onlarla benim Tanrım nasıl aynı olabilir ki ?
Eğer aynı Tanrı'ya inanıyorsak onlar kötülüğü nasıl bu kadar kolay yapabiliyor?