Kübra Işık

Kübra Işık
@mona__rosa
la vie contiune...
Dünya hüzün yeridir. Gariplerin sıkıntısı bitmez. Peygamber mesleğide böyledir. Hüzne bakar her yanı.
Sayfa 108 - Saatçi Nurettin Efendi·Kitabı okudu
Reklam
Haydi evet de. Tut çıkar beni karanlığımdan.
Sayfa 103·Kitabı okudu
Fakirin mekanında misafirin verdiği nimettir rahatsızlık değil.
Sayfa 95 - Saatçi Nurettin Efendi·Kitabı okudu
İsterdim ki bana bu kadar yakın olan insanlar birkaç kelimeyle, birkaç cümleyle, bir bakışla, bir nefes alışımla anlasınlar neler olup bittiğini. Çünkü ben böyle anlayabiliyorum. Eğer sahiden birinin yakınında duruyorsam, bu kadarla da olsa farkına varabiliyorum olup bitenlerin.
Sayfa 62·Kitabı okudu
Hayata katılmakta güçlük çekiyorum. Benim mevsimim sonbahar.
Sayfa 29·Kitabı okudu
Reklam