" Bak delikanlı, "dedi adam , "sadece kendi bildiğini doğru sanma. Ne kadar acayip görünse de başkalarının isteklerine saygı göster. Anlamasanda bir bildiği var elbette .Kimseyi düşkün sanma."
"Her şeyi oldürüyorlar," diye mırıldandı umutsuzca, "eskinin bütün güzelliklerini öldürüyorlar.Üstelik bunu dünyanın her yerinde yapıyorlar. Hoyratça , acımasızca , barbarca. Birileri çıksa da dünyayı insanlardan kurtarsa diye düşünüyorum bazen. Biri çıksada şu güzelim yeryüzünü elimizden alsa."