Konuşuyoruz desem, konuşmuyoruz da
Ayrı ayrı şeyler düşünüyoruz üstelik birbirimize bakarak,
Ne seviyoruz ne de sevmiyoruz birbirimizi,
Ne varız, ne de yokuz gerçekte
İki lamba gibiyiz, iki ayrı yerinden aydınlatan odayı...
Değilsek de yakın birbirimize,
Uzakta sayılmayız büsbütün,
Gökyüzünde iki uçurtma başıboş,
Yan yanayızdır sadece..
//– Sonrası kalır 1, Edip Cansever