anagnostismona

anagnostismona
@monadespinna
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Jose Saramago
kötü kader diye bir şey yoktur; 21. yüzyıl vardır ve bu yüzyıl, yavrucuğum; bir kelebeği bile intihar ettirebilir.
Düşünce
bknz: saman sarısı
aklım yok delirmeye varlığım yok yok olmаyа sаklım gizlim ortаdа her şey аpаçık kаrşındа mаsumsun, hep öyle kаl aşklаr hep yаlаn dolаn diye bir şаrkı söyledi yıldızlаr hep bаş ucundа
Müzik
İyi ki doğdun Oğuz Atay
Beni hemen anlamalısın, çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum.
ölmedim, yaşıyormuşum.
1000Kitap