Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Çevremden edindiğim genel izlenim öykü okumanın pek sevilmediği yönünde. Ben severim öyküleri. Bi kere öykü yazarı derdini 10, 15 sayfada anlatmaya çalışır, bu yüzden de zordur bence ve kıymetlidir de.
Mevsim Yenice’yi ilk defa okudum. Bundan sonra da takipçisi olurum. Hem hikaye akışı hem de anlatım dili güçlü. Genellikle insan ruhunu anlatan aile temalı öyküler var kitapta. Hepsi güzeldi ama özellikle 4. 6. ve 7. öyküleri çok sevdim. Son öykü de enteresandı. Keyifli günler&okumalar.