Og Mandino'nun söylediği bir şeyi seviyorum: "Önünüze çıkacak bir fırsatı değerlendirmek, hatta daha iyisi, kendi imkanlarınızı yaratabilmek için her zaman hazırlıklı olun."
Aristoteles'e göre, hiçbir iyilik sahtelikle bir arada gitmez; doğru hiçbir zaman yanlışa yer vermez. Kendini olduğundan fazla göstermek de, çoğu kez gururdan değil budalalıktandır.