Liza:
İnsanoğlunun gözü mutluluğunu görmez de, hep üzüntüleri
üzerinde durur. Oysa mutluluktan da yeterince payımızı
aldığımızı görmek için bir an doğru düşünmek yeter.
Kullanabildiğim tek dış etki ise okumak,yine okumaktı. Okumanın bana çok yardımı dokunuyordu; coşku veriyor,zevk veriyor,acı veriyordu. Arada bir canımı son derece sıktığıda oluyordu.