Faruk Aygün

Faruk Aygün
@moonday3568
Sosyal hizmet
Kayseri
18 okur puanı
Kasım 2017 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Kullanabildiğim tek dış etki ise okumak,yine okumaktı. Okumanın bana çok yardımı dokunuyordu; coşku veriyor,zevk veriyor,acı veriyordu. Arada bir canımı son derece sıktığıda oluyordu.
Sayfa 27·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çünkü en önemlisi,en değerli varlıgımız olan kisiligimizi,benligimizi korumaktır.
Sayfa 17·Kitabı okudu

Faruk Aygün

, bir kitap okudu
Puan vermedi·350 syf.·
11 günde okudu
·
Okunma: 06 Ağustos 2018 01:46
·
2018 3. kitabı
Ayşe Kulin
7.7/10 · 1.525 okunma
Öylece bekleyip durur insan. Hiçbir şey olmaz.Beklersin,beklersin ve beklersin, şakakların zonklayana dek düşünür düşünür düşünürsün . Hiçbir şey gerçekleşmez. İnsan yalnız kalır, yalnız, yalnız...
Sayfa 42 - Venedik·Kitabı okudu
Zira bilindiği üzere yeryüzünde hiçbirşey insan ruhuna hiçlik kadar baskı yapamaz
Sayfa 40·Kitabı okudu